Friday, February 24, 2012

Kerja Sementara

iDeOLoGy Cik Dya at 8:00 PM
Assalammualaikum...

aku sekarang merantau kat negeri orang, yang jauh dengan negeri aku sendiri untuk mencuba nasib dengan harapan ada rezeki aku kat sini.

aku kerja sementara sebelum mana-mana hospital panggil aku interview. bukan aku tak bersyukur yang sekarang ni sekurang-kurangnya aku ada pekerjaan,tapi aku terlalulah bosan dengan keadaan nie...tension pun ye,maklumla bukan feel aku kerja macam ni. susah untuk pujuk hati untuk ikhlas, lagi-lagi bila dengar khabar yang kawan-kawan seperjuangan dulu da dapat kerja yang best-best.

Ya Allah, permudahkanlah urusanku ini Ya Allah...

0 000 iDeOLoGy ReaDeR on "Kerja Sementara"

 

Colorful life in my heart Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Birthday Gift Idea